Klantervaringen

Theodoor Theodoor
8.9 Gemiddelde beoordeling

Hallo Theodoor, ik wilde je bedanken voor de reading je wist mij zoveel te vertellen. Ook voor de toekomst. Er zijn al een paar dingen uitgekomen. Je bent een topper. Groetjes, Coby

Korban Korban
9.3 Gemiddelde beoordeling

Hoi Korban, heel prettig consult met jou gehad, je bent een vriendelijke en eerlijke man die meteen weet hoe hij jou kan helpen. Mocht ik in de toekomst met vragen zitten zal ik zeker weer voor hem kiezen. Lieve groet, Anne

Lieke Lieke
9.4 Gemiddelde beoordeling

Hi Lieke, bedankt voor het luisterend oor, jouw wijsheid, advies en je hulp om al mijn gedachten op een rijtje te zetten en daarmee het besef dat ik op mijn intuïtie kan vertrouwen, want jij voelde het ook meteen aan. Tot gauw weer. Liefs, Lien

Avélie Avélie
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Avélie, ik heb jou nu een paar keer gesproken en dat zijn fijne gesprekken geweest. Je ziet hoe de situatie in elkaar zit en geeft heldere antwoorden. Dank je wel voor jouw hulp en tot gauw. Liefs, Lisette

Alix Alix
8.7 Gemiddelde beoordeling

Hoi Alix, je bent een aardige vrouw en geeft duidelijke en oprechte antwoorden. Ik heb veel aan ons gesprek gehad en je zei ook dingen die je echt niet kon weten. Liefs, Lea

Zelia & Yamal Zelia & Yamal
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hi Zelia & Yamal, scherp en correct. Wat jullie vertellen is allemaal zo simpel alsof het niets is. De inzichten die ik van jullie krijg zijn duidelijk en ik maak er ook veelvuldig gebruik van. Mijn dank is oneindig. Lieve groet, Babette

Theodoor Theodoor
8.9 Gemiddelde beoordeling

Hoi Theodoor, jij bent ontzettend goed in het beschrijven van mensen en het klopt gewoon iedere keer wat je zegt. Het is een wonder dat ik jou heb leren kennen, jij bent echt wel mijn steun en toeverlaat. Door jou zie ik veel dingen weer helder. Liefs, Ilse

Estelle Estelle
8.8 Gemiddelde beoordeling

Hoi Estelle, je bent een geweldige vrouw, open en eerlijk. Ik heb je nu een paar keer gesproken en elke keer weer had je het bij het rechte eind. Je vertelt alles recht uit je hart. Een waar toppertje ben je. Liefs, Frieda

Korban Korban
9.3 Gemiddelde beoordeling

Hallo Korban, heel verhelderend, en bemoedigend. Het heeft me weer op weg geholpen. Lieve groet, Lis

Avélie Avélie
9.2 Gemiddelde beoordeling

Hoi Avélie, ik heb net een heel bijzonder gesprek met jou gehad. Het heeft mij echt geholpen en goed gedaan. Je bent iemand die ik van harte aan zal raden. Liefs, Brownie