FAQ

Zoek hier het antwoord op je vraag!

Algemeen

Je kunt je wachtwoord opnieuw opvragen door op “Wachtwoord vergeten?” te klikken bij het inloggen.

Op de profiel pagina van de consulent zie je alle specialiteiten van de desbetreffende consulent. Op de startpagina kan je de zoekfunctie gebruiken om te sorteren op consulenten met een bepaalde specialiteit.

Op zowel de startpagina als op de profiel pagina van een consulent kan je rechtsboven in door middel van een rode, groene of grijze stip de beschikbaarheid zien van de betreffende consulent. Wanneer er een rode stip staat is de consulent bezet. Wanneer je een groene stip ziet is de consulent direct beschikbaar. Bij een grijze stip is de consulent offline. Soms kan een medium tijdens het gesprek zichzelf offline zetten. Dit is om te voorkomen dat er nieuwe klanten tussen het gesprek van het medium en klant komt.

Iedereen is, gelukkig, anders. Hierdoor is er ook niet 1 consulent de beste, maar zal dit per persoon verschillen. De één kan een consulent totaal anders ervaren dan de ander. Geef daarom niet gelijk op wanneer de eerste consulent niet helemaal bevalt.

De helpdesk is voor alle vragen die niet bij een consulent gesteld kunnen worden. Problemen met de site kunt u ook bij de helpdesk stellen. U kunt dan mailen naar lisa@mediumastro.be

Nee de helpdesk is niet voor vragen over voorspellingen en/of readings. Daar zijn onze consulenten voor.

Als u niet tevreden bent over een consult kunt u contact opnemen met de helpdesk via lisa@mediumastro.be. Wij vragen u om uw klacht zo specifiek mogelijk te beschrijven. Wij zullen de klacht dan in behandeling nemen.

Stuur een mail naar lisa@mediumastro.be met daarin uw technische problemen. Wij zullen uw technische problemen zo snel mogelijk verwerken en u een passende oplossing bieden.

Berichten

Wanneer je rechtsboven in het scherm op inbox klikt, krijg je een overzicht van je ontvangen berichten te zien.

In je inbox zie je rechtsboven in hoeveel ongelezen berichten er zijn. De ongelezen berichten staan ook bovenaan in de inbox, boven de gelezen berichten.

Al uw berichten zijn anoniem en geheim. Zowel de vraagstelling als de beantwoording van uw belangrijke levensvragen zijn altijd discreet en onze consulenten volgen een strikte zwijgplicht en geheimhouding t.o.v. de privacy gevoelige informatie.

Elke vraag waar je mee zit kan je stellen aan één van onze consulenten. Enkele onderwerpen waar je je vragen over kunt stellen zijn: Gezondheid, gezin, liefde, relaties, werk, healing, overlijden, wonen, financieel, werk, hoge gevoeligheid en seksualiteit.

Als u naar uw profiel gaat ziet u 3 vinkjes. 1. Berichten, 2. Readings 3. dagelijkse horoscopen. Als u alle vinkjes uitzet en dan op update notificatie instellingen klikt krijgt u geen notificaties meer.

Als u in het bericht bij de desbetreffende medium staat ziet u een paars balkje met de tekst foto toevoegen (optioneel). Als u daarop klikt kunt u een foto meesturen.

Foto’s kunnen niet via de helpdesk gestuurd worden. Als uw foto te groot is raden wij u aan om deze te verkleinen of een andere foto mee te sturen.

Als u terug gaat naar het profiel van de desbetreffende consulent kunt u onderaan een review schrijven. Onze consulenten waarderen dit als u dit doet.

Bij aanmelden krijgt u van ons een gratis reading. Daarnaast krijgt u ook 5 credits om kennis te maken met onze consulenten.

Als u opmerkt dat een bericht meerdere keren verzonden wordt kunt u contact opnemen met de helpdesk. Er wordt dan met u gekeken naar een passende oplossing.

Credits

Wanneer je op credits klikt in het menu boven in je scherm kom je op de pagina waar je credits kan aanschaffen. Kies het gewenste pakket door op “Koop nu” te klikken bij het gewenste pakket. Vervolgens is het een kwestie van de gewenste betaalwijze kiezen, waarna de betaling uitgevoerd kan worden. Tevens is het ook mogelijk om via uw mobiel een credit te kopen. U belt dan naar het nummer dat in uw scherm verschijnt en vult de code in.

Dit is uiteraard afhankelijk van de behoefte. Het is altijd aan te raden om een riant pakket te kopen, aangezien dit voor u voordeliger is.

Wanneer je een bericht stuurt kost dit je 5 credits.

Het kan helaas altijd gebeuren dat er iets in de verwerking van de betaling niet goed is gegaan. De klantenservice is altijd te bereiken. Het is het beste om een screenshot van de betaling door te mailen, dan kan dit het snelst worden uitgezocht.

Nee dit is niet mogelijk. Uw aankoop is aan uw account gekoppeld. Kijk vooraf goed of u op de juiste account uw credits toevoegt.

Direct bovenaan de pagina ziet u de aantal credits die u nog heeft. Deze vindt u in het midden van de pagina.

Mijn profiel

Op zowel de startpagina als op de profiel pagina van een consulent kan je rechtsboven in door middel van een rode, groene of grijze stip de beschikbaarheid zien van de betreffende consulent. Wanneer er een rode stip staat is de consulent bezet. Wanneer je een groene stip ziet is de consulent direct beschikbaar. Bij een grijze stip is de consulent offline.

Iedereen is, gelukkig, anders. Hierdoor is er ook niet 1 consulent de beste, maar zal dit per persoon verschillen. De één kan een consulent totaal anders ervaren dan de ander. Geef daarom niet gelijk op wanneer de eerste consulent niet helemaal bevalt.

Als u naar uw profiel gaat staat er onderin profiel verwijderen. Als u daarop klikt wordt uw profiel verwijderd. Let op: Heeft u nog credits staan? Deze worden dan automatisch mee verwijderd.

Wij raden u af om meerdere profielen te maken. U krijgt op een profiel de gratis credits. Meerdere aanmaken hiervoor heeft geen zin.

Voor onze site moet u 18 jaar of ouder zijn. Bent u minderjarig? Dan kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Heb je een vraag die hier niet bij staat? Bel even met de helpdesk, of stuur ons een mail. U zult uiterlijk binnen 2 werkdagen reactie krijgen.



[message]