FAQ
Zoek hier het antwoord op uw vraag!
Algemeen
U kunt uw wachtwoord opnieuw opvragen door op “Wachtwoord vergeten?” te klikken bij het inloggen.
Op de profielpagina van de consulent ziet u alle specialismen van de desbetreffende consulent. Op de startpagina kunt u de zoekfunctie gebruiken om te sorteren op consulenten met een bepaald specialisme.
Op zowel de startpagina als op de profielpagina van een consulent kunt u rechtsboven, met behulp van een rode, groene of grijze stip, de beschikbaarheid zien van de betreffende consulent. Wanneer er een rode stip staat, is de consulent bezet. Wanneer u een groene stip, ziet is de consulent direct beschikbaar. Bij een grijze stip is de consulent offline. Soms kan een medium zichzelf tijdens het gesprek offline zetten. Dit is om te voorkomen dat er nieuwe klanten tussen het gesprek van het medium en klant komen.
Iedereen is - gelukkig - anders. Hierdoor is er ook niet één consulent de beste, maar zal dit per persoon verschillen. De één kan een consulent totaal anders ervaren dan de ander. Geef daarom niet gelijk op wanneer de eerste consulent niet helemaal bevalt.
De helpdesk is voor alle vragen die niet aan een consulent gesteld kunnen worden. Problemen met de site kunt u ook bij de helpdesk melden. U kunt deze vragen mailen naar lisa@mediumastro.be
Nee de helpdesk is niet voor vragen over voorspellingen en/of readings. Daar zijn onze consulenten voor.
Als u niet tevreden bent over een consult kunt u contact opnemen met de helpdesk via lisa@mediumastro.be. Wij vragen u om uw klacht zo specifiek mogelijk te beschrijven. Wij zullen de klacht dan in behandeling nemen.
Stuur een mail naar lisa@mediumastro.be met daarin uw technische problemen. Wij zullen uw technische problemen zo snel mogelijk verwerken en u een passende oplossing bieden.
Berichten
Wanneer u rechtsboven in het scherm op inbox klikt, krijgt u een overzicht van uw ontvangen berichten te zien.
In uw inbox ziet u rechtsboven hoeveel ongelezen berichten er zijn. De ongelezen berichten staan ook bovenaan in de inbox, boven de gelezen berichten.
Al uw berichten zijn anoniem en geheim. Zowel de vraagstelling als de beantwoording van uw belangrijke levensvragen zijn altijd discreet en onze consulenten volgen een strikte zwijgplicht en geheimhouding t.o.v. de privacy gevoelige informatie.
Elke vraag waar je mee zit kan je stellen aan één van onze consulenten. Enkele onderwerpen waar je je vragen over kunt stellen zijn: Gezondheid, gezin, liefde, relaties, werk, healing, overlijden, wonen, financieel, werk, hoge gevoeligheid en seksualiteit.
Als u naar uw profiel gaat ziet u 3 vinkjes. 1. Berichten, 2. Readings 3. dagelijkse horoscopen. Als u alle vinkjes uitzet en dan op update notificatie-instellingen klikt, krijgt u geen notificaties meer.
Als u in het bericht bij de desbetreffende medium staat ziet u een paars balkje met de tekst foto toevoegen (optioneel). Als u daarop klikt kunt u een foto meesturen.
Foto’s kunnen niet via de helpdesk gestuurd worden. Als uw foto te groot is raden wij u aan om deze te verkleinen of een andere foto mee te sturen.
Als u terug gaat naar het profiel van de desbetreffende consulent kunt u onderaan een review schrijven. Onze consulenten waarderen dit als u dit doet.
Bij aanmelden krijgt u van ons een gratis reading. Daarnaast krijgt u ook 5 credits om kennis te maken met onze consulenten.
Als u opmerkt dat een bericht meerdere keren verzonden wordt kunt u contact opnemen met de helpdesk. Er wordt dan met u gekeken naar een passende oplossing.
Credits
Wanneer u op credits klikt in het menu boven in het scherm, komt u op de pagina waar u credits kunt aanschaffen. Kies het gewenste pakket door op “Koop nu” te klikken bij het gewenste pakket. Vervolgens is het een kwestie van de gewenste betaalwijze kiezen, waarna de betaling uitgevoerd kan worden. Het is ook mogelijk om via uw smartphone een credit te kopen. U belt dan naar het nummer dat in uw scherm verschijnt en vult de code in.
Dit is uiteraard afhankelijk van de behoefte. Het is altijd aan te raden om een riant pakket te kopen, aangezien dit voor u voordeliger is.
Wanneer u een bericht stuurt, kost dit u 5 credits.
Het kan helaas altijd gebeuren dat er iets in de verwerking van de betaling niet goed is gegaan. U kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice. Het is het beste om per een screenshot van de betaling mee te sturen, zodat het snel kan worden uitgezocht.
Nee, dit is niet mogelijk. Uw aankoop is aan uw account gekoppeld. Kijk vooraf goed of u op het juiste account uw credits toevoegt.
Direct bovenaan de pagina ziet u de aantal credits die u nog heeft. Deze vindt u in het midden van de pagina.
Mijn profiel
Op zowel de startpagina als op de profielpagina van een consulent kunt u rechtsboven in door middel van een rode, groene of grijze stip de beschikbaarheid zien van de betreffende consulent. Wanneer er een rode stip staat, is de consulent bezet. Wanneer u een groene stip ziet,. is de consulent direct beschikbaar. Bij een grijze stip is de consulent offline.
Iedereen is, gelukkig, anders. Hierdoor is er ook niet 1 consulent de beste, maar zal dit per persoon verschillen. De één kan een consulent totaal anders ervaren dan de ander. Geef daarom niet gelijk op wanneer de eerste consulent niet helemaal bevalt.
Als u naar uw profiel gaat staat er onderin profiel verwijderen. Als u daarop klikt wordt uw profiel verwijderd. Let op: Heeft u nog credits staan? Deze worden dan automatisch mee verwijderd.
Wij raden u af om meerdere profielen te maken. U krijgt op een profiel de gratis credits. Meerdere aanmaken hiervoor heeft geen zin.
Voor onze site moet u 18 jaar of ouder zijn. Bent u minderjarig? Dan kunnen wij u helaas niet verder helpen.
Extra kosten
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht. Uw aankoop brengt geen transactiekosten, geen lidmaatschapskosten, geen valutawisselkosten, geen buitenlandse transactiekosten en geen andere kosten met zich mee. Uw kaartuitgever kan echter buitenlandse transactiekosten in rekening brengen als uw kaart is uitgegeven in een ander land dan dat van de verkoper, evenals eventuele andere kosten die worden beschreven in de algemene voorwaarden voor uw kaart.
Heeft u een vraag die hier niet bij staat? Bel even met de helpdesk, of stuur ons een e-mail. U zult uiterlijk binnen 2 werkdagen reactie krijgen.