Ons doel

We zijn Mediumastro.be gestart omdat wij van mening zijn dat wij : “Het grootste, leukste en beste platform zijn voor spirituele en/of paranormale contacten met een paar klikken” Elke dag werken we hard om deze missie werkelijkheid te maken. En doen we er alles aan om stap voor stap te verbeteren.

Over Mediumastro.be

Mediumastro.be is de beste consulenten website die u online kunt vinden. Op 1 januari 2015 gestart in deze branche. Onze medums geven u 24/7 betrouwbaar en professioneel advies op al uw vragen.

Feedback van onze klanten en consulenten is zeer belangrijk voor ons. Dit is belangrijke input om de dienstverlening te blijven verbeteren. Hierdoor kunnen we ook blijven vernieuwen!

Vertrouwelijk chatten

Het belangrijkste voor ons is dat u een goed gevoel overhoudt aan het gebruik van ons platform. Om hiervoor te zorgen staan we enkel erkende paranormale en spirituele consulenten toe. Elke consulent wordt gescreend en we verzoeken iedereen na een consult een recensie achter te laten over de consulent en het consult.

Alle gesprekken worden vertrouwelijk behandeld en onze consulenten hebben een strenge geheimhoudingsplicht. Elke consulent heeft zijn of haar eigen vakgebied waar hij/zij in uitblinkt. Op hun profiel kun je zien wat hun specialiteit is. Onze consulenten zijn echt mensen, oprecht en behulpzaam. Ze bieden een luisterend oor. Alle gesprekken worden vertrouwelijk behandeld en onze klanten blijven strikt anoniem.

Vragen, opmerkingen of ideeën?!

hallo, ik ben Lisa de Wit.

Ik ben het hoofd van de klantenservice. En ik help u hier uitreraard om u snel mogelijk te helpen. In mijn loopbaan ben ik supervisor in meerdere callcenters geweest en heb ik ook verschillende taken vervuld binnen de Customer Service branche.

Mijn doel is om al jouw vragen zo snel mogelijk te behandelen. Je hebt ook veel kans dat ik uiteindelijk degene ben die jouw vraag behandelt, aangezien we zo persoonlijk mogelijk willen werken.

Door mij jouw vragen te stellen en opmerkingen te vertellen geef je ons ook de mogelijkheid om de website te verbeteren en de veelgestelde vragen aan te vullen.

Aangezien service nooit ophoudt kan je mij altijd mailen of bellen.

[message]